7 aylık olduk hala ilk günden peri ped kullanıyorum kaç paket oldu bilmiyorum ilk zamanlar kafama çok takıyordum sıkılıyordum ama artık umursamıyorum damarlar geniş olunca böyle sürekli akarmış bazılarıda terbiye olunca dururmuş bende kesilmiyor sürekli akıyor 7 aydır emziriyorum 😔😔