Gulcee12 Benim Bebeğim 2 ay 2 günlük.Premature doğdu.30cc ile basladi yoğun bakımda.yaklasik 10gunde 10ml kadar arttirdik doktor kontrolüyle.Suan 3 saate 1 , 100-110ml içiyor.Yaklasik 50ml verdikten sonra gazını çıkartıyorum hem dinleniyor hem midesi rahatliyor gazı çıktıktan sonra kalan 50yi veriyorum miscecik uyuyor sonra ☺️