Efeninanasi Ya arkadaş çıkmıyor kosla denedim gene olmuyor akıtıyorum oyle makıneye atıyorum tabıkı gene leke kalıyor siz ne yapıyorsunuz kızlar vallahi bıktım lekelerden çıldırcam yeni yeni kıyafetler ama leke var 😭😭😭
Deletedmom484545 Efeninanasi niye kaka oluyo ona çözüm bul . Domestos çamasırlar için leke giderici var ondan al
Reyna Efeninanasi canım ben baby me çamaşır suyu tozunu sıcak suya katıp o suya da çamaşırları basıyorum 1 gece bekliyor sabah da suyunu sıkıp TOZ koslayı sıcak suya karıştırıyorum 1 saatte o suda bekliyor sonra yıkıyorum hic bisey kalmıyo
Aycanmbenim Efeninanasi sleepy kullandık bi dönem bizimde hep taşma oldu sende direk bezi değiştir canım leke çıkarmakla uğraşacağına
Efeninanasi Deletedmom484545 ya bezden dedım kac bez denedık kucuk gelıyo dedım buyuk numara aldım yanlısmı bezlıyorum ben lan dedım hayır anlamadım gitti vırrrkk dıye yukarı cıkıyor özellıkle tam gazını almak için kucagımdayken yaptıgında off valla geldiler sağdan sağdan
Mrs-Turkk Efeninanasi bu aynı bizzz bende çook bez denedim ama hepsinde cıkıyor özelliklee emerken yapıyorsa beline garanti cıkıyordu. Domestos döküp hemen duruluyordum canım cıkıyor. Şimdi kaka sayıları azaldı bu ara iyiyiz.
lalbg Efeninanasi hemen beyaz sabunla çitileyip su da bekletiyorum. Sonra leke çıkarıcı sıkıp makineye atıyorum☺️
Wolverine Efeninanasi yikadiktan sonra ıslakken tam güneş ☀️ ışığı alacağı bir yere koy lekeli kismi , leke falan kalmaz
Aylinngly Efeninanasi ben beyqz sabunl ailk önce elimde yıkıyrm çıkıyo neden çık ıyo ki acaba senn kiler
Umutunannesi_65 Efeninanasi cnm roxy deterjan çok iyi Ben kaka olan zibinlarinı hemen sıcak suya koyuyorum üstüne roxy dokuyorum iki saat bekliyor hemen çıkıyor çok iyi Ben çok memnunum
elis-eymen Efeninanasi beyaz sabunla iyice citileyince gecırıyor sonra makınaya atıyıp yıkıyorum. Baska turlu gecırenedim