Bedsssss biz bu hafta covidiz ailecek. Önce 5 aylık oğlumda belirti çıktı. Yüksek ateşle acile gittik orda test yaptılar ve pozitifti. Bizde bir belirti yoktu. Daha sonra bizde de çıktı. Anne sütünden bebeğe virüs geçmez, bu konuda korkunuz olmasın ama emzirdiğiniz için sürekli yakın yakına duruyorsunuz, sizin hapşırık veya öksürüğünüzle geçebilir. İnşallah hasta olmazsınız, bebeğiniz olursa da iki güne iyileşir inşallah çabuk atlatıyor bebekler