Hmyra06 ilk üç ay bizimde çok kötüydü sancısı tutunca zır zır ağlıyodu 2 saat susturamıyoduk masaj yapıyoduk karnına sıcak havlu koyuyoduk öyle biraz sakinliyodu ilk çok ağladığı zamanlar acile gitmiştik fitil yapmışlardı sonra doktor sab simplex yazdı gaz damlası düzenli doktorumuzun önerdiği şekilde kullandık onun dışında yediklerime dikkat ettim doktorum masaj şekilleri gösterdi onları yaptım bol bol şuan ilk zamanlara göre çok daha iyi, yine gazı oluyor ama zır zır ağlamıyor masaj yapınca geçiyor sizde tez zamanda atlatın inşallah