Kızım bugün tam 4 aylık oldu. 3.ayından beri ben ve babası dışında kimi görse krize girer gibi ağlıyor. Bizim dışımızda herkesi yabancılıyor. Metroda,avmde, dışarıda gezerken sorun yok ancak biri ona baksa veya konuşsa korkup ağlamaya başlıyor. Bu durumu yaşayan var mı ? Ne zaman geçer ? Ne yapmalı nasıl davranmalıyım ?