Bebeğim 6 aylık gündüzleri hep ayağımda sallıyorum gece ayagımda sallayıp yataga yan yatırıyorum sırtına pış pış yapıyorum eğer gece uyanırsa tekrar ayağıma alıyorum be artık çok yoruldum çok park beşiğimiz var doğduğundan beri hiç yatmadı ona alıştırmak istiyorum nasıl bir yol izlemeliyim nasıl alıştırabilirim başara bilen varmı ?