87 kiloyla girmiştim canım doğuma 85ken aldım L beden var bende ve 1 kere taktım cıkarttım hiç kullanmadım üşendim bana göre değil korse işi duruyor öyle. Sana da olur yüksek ihtimal. Almak istersen satabilirim. Askılı çelik olanından bendeki. Askılı premium siyah diye geçiyor. 300₺ ye almıştım.