Merhaba anneler bebeğim 6 buçuk aylıkken idrar yolu enfeksiyonu oldu antibiyotik kullandık. Şuan 8 aylık geçen hafta tekrar kültür verdik üreme olmuş bu süreç nasıl işliyor salı günü sonuçları gösterecez ve böbrek ultrasonu var. Çok korkuyorum birşey olacak diye. Lütfen bilen varsa yardımcı olabilir mi