Kızlar gebelik varmıdır sonucum çıktı doktorda göstermedim daha
Edauu negatif
Arasasyaarya oh çok şükür 🤲🏻
Ayazinannesi3001 beklemediğim bisey olduğu icin sordum çok teşekkürler
Edauu yoktur canım 5 in altı sanırım negatif