Demura burjuvaanne hahah iyi yapmışsınız tabii elde bulunmasında fayda var anlamasak da 😅 teşekkürler
Demura AgentMom 1 ay kontrolünde bir şey dememislerdi bize. Zaten yetişkinlerde bile 6 ayda bir kontrol öneriyorlar, bebişlerde de öyle olur herhalde. Teşekkür ederim
Annis-ogul Demura eğer kuvez de ,yoğun bakımda kalmadı ise doktorumuz iki yadinda getir demisti .Bn 1 yasinda götürdüm muayeneye
fgnrcp2704 Demura ben iki aya girince yaptırdım ekstra gözden randevu almadım rutin kontrol yapan doktor bı cihazla baktı gözüne
fgnrcp2704 Demura rica ederim ben göz muayenesi olucak dediğimde beni göz bölümüne yonlendirmediler önce rutin kontrole gidin orda yaparlarsa göze gitmezsiniz
Caglarass Demura 20 günlükken yapıldı. Tam olarak görüp görmediğine değil de doğuştan yada doğumda bi sıkıntı oldu mu diye bakılıyormuş. Sonraki kontrole de 6.ayında götürücem
Demura Caglarass ben de yapısal bir sorun olup olmadığına bakıyorlardır diye düşündüm, teşekkür ederim 🌸
Mersinli3306 Demura biz direk cocuk doktoruma gidiyoruz muanye edıyo sonra direk o bölümlere yönlendirdi..