Ayazinannesiseyda Kızlar iki buçuk aylık oğlum şimdiden doğum günü fikirlerinize ihtiyacım var evde yapacağım konsept ne olabilir sizce ? Bir de kostüm gibi mi giydireyim yoksa papyonlu gömlekli takımlardan mi
Ayazinannesiseyda Ayazinannesi3001 ayy ben de şaşırdım kendi kendime mi yorum yaptım diye😂 valla ne bileyim şimdiden düşüneyim dedim.
Ayazinannesi3001 Ayazinannesiseyda 😂😂😚Allah seni❤️sen ne yaptın diye sorarsan ben sadece fotoğraf çekimi yaptırdım kuzum bir yaşında ve şuan pandemi dönemi sonuçta. Büyük bir organizasyon yapmadım. Bebeğim ailenin en küçüğü. Kuzenleri 10-12 yaşlarında hep. Onları bir araya topladım. Pasta kestik fotoğraflarını çektim. Böyle geçti. Ama 2 yaşına girerken böyle yapmayı düşünmüyorum ❤️
Barlasb10 Ayazinannesiseyda zamanı gelince her şeyin en güzelini yaparsınız eminim belki şimdi moda olanlar o zaman olmaz ya da bebeğinizin ilgisini çeken bişey olur ona göre şekillendirirsiniz kafanızda
Ayazinannesiseyda Ayazinannesi3001 ben de aile arasinda evde istiyorum zaten. Şu an zaten bebek pek anlamaz