Bety2 Sezaryan oldum . 2,5 aylık bebeğim ve göbeğimde kir var sandım çıkarmaya çalıştım az kan geldi bugünde içi dolmuş sızı. Ben sandım ki kirdir midem bulanıyor kirlilikten . Keşke yapmasa mıydım
1ana_2evlat Bety2 Anlamadım gitti o bende de var yani siyahlaştı, ne yapiyorsam da gecmiyor kirse neden cikmaz ki
Merveenuur16 Kızlar bende de öyledi 6 ay oldu doğum yapalı zamanla geçti merak etmeyin bende kafama taktım ay pis diye de kir sanmıştım geçiyor