elf0 Almayı düşünüyorum da ikizlere hamileyim bir de kızım var ama pusetsiz sadece oturma üniteleri olan şekilde alıcaz . Kullanan yorum yapabilecek olan var mı acaba hiç doğru düzgün yorum bulamadım o kadar para vericez pişman olmaktan korkuyorum.
kirmizibasliklikiz_ elf0 cok ozellikli bir sey aramiyorsaniz joie aire twin onerebilirim ben cok memnunum
elf0 kirmizibasliklikiz_ ama ben yanyana istemiyorum cadde üstünde oturuyorum ve klfırım çok dar geçmem çok çok zor olcak
kirmizibasliklikiz_ elf0 buyuk bir araba degil evde odadan odaya geciyoruz kapılardan geciyor o sekilde dusunun 😊 siz bilirsiniz tabi yine de 😊
Pinar0053 elf0 benimkiler ekim doğumlu bizde zaten kışa giriyoruz sonra alırız dedik pusetlerle 1 ay dayanabildik ağırlaştıkca zor oldu sonra doktora heryere arabayla daha rahat olduğunu gördük yatar pozisyonda kullandım hep iç pedi gayet yumuşak rahat altına bişey serme gereği de duymadım
Pinar0053 elf0 ileri de zaten baston tarzı almak isteyecekseniz abc ile arasında kararsız kalmıştım ama iyiki bunu almısım