Annakarenina_19 Merhaba kızlar 51 gün önce sezaryen doğum yaptım izi ne kadar daha durur şu an hala belli hatta kabarık tamamen geçme oluyor mu bir kremim var dermatix diye iz gecirici onu kullansam faydası olur mu tecrübeli olanların yorumunu bekliyorum Bir de bazen kaşıntı hissi çok oluyor ve acıyor karnımın üst kısmı falan normal sanırım. Kontrolde doktorum problem görmedi dikişlerin iyi dedi ultrasonda da baktı yumurtaliklara iyi dedi. Ama bazen acı oluyor ve bebeğimin altını açarken eğildiğimde belimde ağrı oluyor anesteziden dolayı mı bilmiyorum ilk zamanlar bel ağrım yoktu yeni oluyor. Allah yardımcımız olsun sezaryen olanlar sonradan çok çekiliyor normal doğum yapip ovunenler duysun bunlari neden üstünlük taslarlar anlamıyorum. Neyse konumuz bu değil 😇
Bsradskran Annakarenina_19 6 ay oldu hala iz var biraz pembemsi bi kısım yeri deri rengine dönmeye başladı
Zeynebinannesiii Canım 14 ay oldu hala izi duruyor hafif pembemsi tabi ki biraz da küçülmeye başladı fakat iz durumu hala var geçmesi biraz zaman alabilir ama şöyle de bakarsak herkesin teni, vücudu bir değil herkez de aynı iyileşme sürecini bekleyemeyiz 🙏🧡