Tamashaaz 6günlük oğluma bez giydiremiyorum resmen,doğru düzgün ne yapsam cişşi Giysilerine yapiyor.Bezi nasil takayim ki Problem ortadan kalksn
Mlkko Tamashaaz bezin bi tarafını kapattıktan sonra parmağınızı sokup pipisini aşağı indirip diğer tarafı öyle kapatın belini de biraz sıkın kasıklardan. İşerken pipileri kalkıyor yukarda kalırsa direk yan taraftan çiş çıkıyor
Neslihanbew Tamashaaz oğlum 6 buçuk aylık en baştan beri günde en az 1 kere giysileri çiş oluyor bezden dedim nerdeyse tüm markaları denedim yine çiş oldu numaradan dedim küçük büyük onlarıda denedim yine çiş yaptı. 5 aylıkken sünnet olduk yine aynı 😀 yukarıya doğru işiyor sanırım ara ara aklımıza başka bir çözüm gelmedi
Tamashaaz Benibenibihterini takiyorumda Erkek bebeklerde sanki başka taktikler var gibi😹olmuyor bir türlü
Benibenibihterini Tamashaaz yani benimde oglum var ama hicbir sıkıntı yasamadim. Eger gece boyu degistirmezsem o zaman hafif bir sizinti yapiyor bezi cunku bizimki cok cis yapiyor. Bebegin altini bezlerken pipisi asagida olsun indirin yoksa hep ıslanır ustu başı. Bezi bir parmak girecek sekilde sıkı baglayin birde
Nenvarkuzum Tamashaaz kilot bez denediniz mi gerçi bebeğiniz küçükmüş kilot bezlerin küçüğü var mı bilmiyorum ama . Küçük geldiği içinde dışarı taşıyor olabilir bi numara büyük deneyin isterseniz
Benibenibihterini Tamashaaz cani acimaz merak etmeyin. Gevsek olursa hangi bezi baglarsaniz bağlayın sızdırma yapacaktır. Bagladiktan sonra 1 parmak girecek bosluk varsa tamamdir.
Denizmooom Tamashaaz bez büyüktür ve siz tam sıkmıyorsunuzdur. Ben yenidoğan hemşiresi olarak sürekli sızdırıyordum kıyafetlerine 😂