Öncelikle geçmiş olsun canım. İçli köfte, kurabiye, Starbucks kurabiye koyuyorum. Çıkarıp fırına atıyorum 10 dk da pişiyor..poğaça falan da koyabilirsin. Yarım saat önceden çıkarınca taptaze oluyor. Ben bide kol böreği sarıyorum. Çıkarıp fırına atıyorum o da güzel oluyor. Tatlı tuzlu kuru pasta da koyabilirsin.