Güzel arkadaşım bence hiç yurutece koymamalisin,bana yurutece koyma geç yürür diyen arkadaşlarımı , doktorları dinlemedim kızım 14 aylık hala yürümüyor çok pişmanım devamlı destek bekliyor ve o desteği goremedigi zaman kendini yere atıyor korkuyor yürümeye parmak uçlarında gidiyor .Tabiki her çocuğun gelişimi bir değil yurutece binip de erken yürüyen bebekler de vardır ama bu çok düşük bir oran.🧡🙏