Gulcee12 Bebeğimin kolları bacakları açılıyor ama tam değil nasıl desemki dirsek yerinden sanki tam kırılmıyor fizige mi gitmesi gerek yoksa normal mi 3 aylık bebeğim sürekli elleri yukarda uyuyor