2 aylik olduk bugun dogdugundan beri gunduzleri hic doğru duzgun uyumaz yarım saat ugrasirim ayağımda uyutmak icin yere koyarim 20 dk sonra uyanir aksama kadar toplasan 2 saat uyumaz bazen de hic belli olmaz kendi kendine uyur daha uzun uyur kendi uyuyunca gece cok sukur iyi gündüze de alıştık napalim gunduz vaktim hep onla geciyor