Melekannesiiiii Mevsim geçişi mıdır nedir bilmiyorum ama çok halsizim yorgunum birşey yapasim gelmiyor hiç. Havalar da bir sıcak bir soğuk ondan mı acaba dengemiz şaştı 😔 insan sürekli yorgun mutsuz bitkin olur mu bir de mide bulantısı 😱
Meleklerailesi Melekannesiiiii 2 gündür bende öyleyim ya uyandıktan sonra da çok halsizlik ve yorgunluk oluyor
Ikikizkardes Melekannesiiiii d vitamininiz düşmüş olabilir bence kan değerlerinize bi baktırin birde ağaca toprağa dokunmaya çalışın çok iyi geliyor
Esekarisi Melekannesiiiii bı an ben yazdım sandım bunları. Hepsi var bende de mide bulantısı dahil niye böyle 🥺
NeverGiveUp Melekannesiiiii aynen ayneeeennn ☹️ benimde son 10 gündür falan böyle. Vitamin takviyesine başlıycam biraz toparlar belki. Mide bulantısı baş ağrısıyla karışık baş dönmesi hepsi hafif hafif ama rahatsızlık veriyor
Mom1mom Melekannesiiiii üç gündür aynılarını yaşıyorum ek olarak uyuyamıyorum bide gece zar zor sabaha karşı dalıyorum bide dün kustum içim dışıma çıktı neyin nesi bu hal brnde anlamadım
Melekannesiiiii Mom1mom konuştuğum üç kişiden birinde var bunlar niye acaba ? Ben de sersemlik çok oluyor algilayamiyorum bazı şeyleri
Mom1mom Melekannesiiiii ya gerçekten öyle hatta doktora bile gittim kan değerlerim de normal zaten ben rüzgar esse etkilenirim yıldızı düşük derler ya öyleyim bazı olaylar yıldızı düşük insanları daha çok etkiliyo ya bizimkide öyle bişe mi acaba