Kızlar cerazette hap bilenler bilir doğum kontrol hapı. Adetimin 5.günü başladım 2 gündür lekelenme görüyorum az bi kan başlayalı 1 hafta oldu daha öncede sağlık ocağındaki doğm kontrol habı ile korunuyordum. İlk aylar lekelenme olabiliyor daha önce olmamıştı şimdi uzun zaman sonra faklı kullandığm için mi oldu? 😔