Kızlar merhaba kızımın saçını sünnet olduğu için kazıttık 1.haftada şuan 40.günü birazcık uzadı tabi ilk doğum saçı incecik telli yumuşak simsiyahtı. Simdi yine siyah çıkıyor ama sert gibi acaba kısa olduğu icin mi bu hissi veriyor tekrar yumusayıp ipek gibi oluyor mi? Bebeginin saçıni kazıtan var mı?