Prensescik Bizimki 120 cc içiyor bazen dibide bile bırakıyor bana ayına göre az iciyo gibi geliyo ama sizin bebekleriniz kaç cc içiyor
Dnzysm Prensescik Ozgeozaydin15 Benimki de 3 saatte 1 150 içiyor bazen dibinde bırakıyor. Sizinkiler kaç saatte bir iciyor
Linaoykum_ Prensescik bazen 120 cc bazen 150 cc gerçi biz ek gıdaya geçtiğimizden beri 150 vermiyoruz 120 yetiyor şimdilik
Prensescik Ozgeozaydin15 iyi ozmn banada çok az gibi geldi bide dis çıkarıcak eli hep ağzında insanda iştahsız biraz
Dilanygzzz Ozgeozaydin15 mama kutularında bile 180. 210 arası yazıyor ama emin misiniz kaç saatte bir veriyorsunuz
Dilanygzzz Prensescik 6 ay için kilosu az değil mi canım benim oğlum 5 aylıkken o kilodaydı hangi mamayı kullanıyorsun
Ozgeozaydin15 Prensescik aynen benimki de aynı durumda bazen 30 cc bile içtiği oluyor canı istediğinde veriyorum bende boşver hiç kafana takma canları yerinde dursun sağlıklı olsunlar yeter
Ozgeozaydin15 Dilanygzzz bazen 3 bazen 4 saatte bir veriyorum. Doktora danıştım bu konuda mama kutularında fazla yazıyor dedi zaten bebeğim o kadar içiyor. Keyfide yerinde sıkıntı yok yüzden
Prensescik Dilanygzzz canım 210 cc çok geldi banada bnm 2 yaşında kızım iciyodu okadar kilosu ne kadar
Prensescik Dilanygzzz 5 ay 20 günlük tam ayı geçen doktora götürdük tartti bişey demedi kilosuna ama bebelac sarı paket
Dilanygzzz Ozgeozaydin15 anladım olabilir oğlum zaten çok fazla çil yapıyor bez dayanmıyor bazen artık hayret ediyorum belki de fazla olabilir ama 4 aylıkken bana doktor 120 ver demişti o yüzden dedim
Dilanygzzz Prensescik 8.500 kilosu bana da fazla veriyorum gibi geliyor çünkü sürekli işiyor saat bası bez degistiriyorum
Dilanygzzz Prensescik kesinlikle suan bende buna kanat getirdim çünkü 210 ml geçim geceli çok fazla işiyor eskiden böyle değildi 150 vericem eskisi gibi
Prensescik Linaoykum_ doğrudur azar azar denicem inşallah her yemeğine zeytinyagi katicam olmaması icin