damla- Bebeğim 19 günlük. 9 günlükken göbek bağı düştü ama düştükten sonra da ara sıra kahverengi kuru lekeler görüyorum zıbınında. Bu durum normal mi?
saresmami damla- normalmis cnm bende o sikayetle gitmistim normal dedi doktor korkma istersen batikonla temizleyebilirsin. Yoksa öyle birak kendiliginden gecer demisti.
Mirena damla- bebeğimin göbek bağı 25.gün düştü sağlık ocağı batikonla temizle dedi çocuk doktora hiçbir şey sürme dedi batikonu cildi emilince bebeğe zarar veriyormuş temiz ve kuru tutun yeterli hala geçmezse ufak bi işlemle yakılıyormuş
tugbahy6 saresmami evet bana da batikonla temizle dedi kanıyor gibi olmuştu hatta ödüm kopmuştu doktorunu aradık normal dedi batikon sürdük bir daha tekrar etmedi iyileşti hemen