Kızlar anne olduktan sonra yaptığınız en saçma evham neydi. Benim ; oğlum banyo yaparken başından aşağı su döktüğümüzde bir yudum su yutmuştu. -ay çeşme suyunu yuttu bisey olur mu acaba ? Artık içme suyuyla mı yıkasak ? demiştim. Annemin ve kaynanamin dehşet dolu bakışlarını unutamıyorum 😅😅 sizinkiler neler ? Yorumlarda buluşalım.