Kizlar bir hafta önce kızım ateş ishal derken poposu resmen kanamalı yara oldu büyük bölge çok fenaydı bir hafta geçti şükür yaralar kapandı kortizonlu kremi bıraktım fakat yaraların olduğu yerler mor gibi sanki yani eliniz yanar kabuk tutar sonra o kabuk geçince hafif kızarık mor gibi olur ya onun gibi sizde de böyle oldu mu toparladi mi tamemen ne yapmak lazım doktora göstermek gerekli mi acaba