4 aylık bebeğim yabancıyı hiç sevmiyor hiç konuşmasınlar yüzüne baksalar bile basıyor feryadı odaya girince bile anlıyor ve susturamiyorum hiçbir şekilde hadi yabancılar neyse ama ailelerimize de aynı çok sık görüşemiyoruz mesafeden dolayı haftasonu kalmaya gidelim diye gittik 3 saat zor durduk hep ağladı gece evi zor bulduk valla eve gelince hemen gülmeye başladı napacagimi şaşırdım nasıl alistiririm insana kızlar veya nezaman geçer bu durum