ozarayse canım sen 4 post açmışsın 3ü ya otizim ya nöbet. Artık biraz salsan mı ya. Çünkü sanada yazık bebeğine de biliyorum belki çok seviyorsun hastanolmasın gelişi geri olmasın istiyorsun ama sanki birqz abartıyorsun. Bi bekle biraz biyüsün eğer gerçekten dediğin gibiyse doktora götürürsün. Gerekeni yaprsınız. Herşey Allahtan. Bu kadar evham yapma çok yıpranırsın bebeğinide yıpratırsın. Şuan otizm diyebilmen için çok çok küçük.