Oykunil 3.aya gireceğiz Cok zor mama ısırıyorum Hemen doyuyor Koluma yatirinca agliyo Yatmak istemiyo Biberon yavaş akim Acava ucunu mu degissem diyorum Lansinoh s uc Bir ogunde 60 iciyo ve memede almiyo cok kafama takıyorum neden beslenmede artış yok
Tugba06 Oykunil ben philips avent kullanıyorum cok da memnunum haftaya 3 aylık olcaz. Meme+mama veriyorum. Gunduz meme gece mama..
Irmakprensesinannesi Oykunil valla benim 3.ayda 60-80cc içiyor du emiyordu suan 6 ay 17 günlük gündüz 100-120 cc icer uyumadan önce 180-220cc icer gece uykusuna gecer
DefneRana3881 Oykunil 2 ay 27 günlük kızım 2 gündür resmen emziremiyorum boğuşuyoruz bu sabah 7 de emmişti bide şimdi emzirdm oda 7 dakika hoplata zıplata genel bişey mi acaba
Oykunil Kkmd123 ya ilk alımı azdı en son günde 25 grdi bu ay ne olcak bilmiyor um aldimi endişe ediyorum 4 martta kontrol
Kkmd123 Oykunil bizimkide cok ama çok az kalıyo keşke günde 25 gr alsa dua edicem doktoruna gidince bana da yazar mısın canım ne diycek 🥺. Ok iştahsız ya aynı senin durumundayım
Oykunil Kkmd123 bizim 2500 hastane cikisimiz 25 alsa bende dua edicem sanki bu qy hepten zayıf duruuo
Kkmd123 Oykunil tamam canım hayırlatırım tesekkğr ederim ❤️ Bizimki yeni 4 e girdi ama 3. Ayından beri böyle ya çok iştahsız şuan kilosu ne bizimki 4 e girdi 5500 anca olabildi düşün yani 😔
Oykunil Kkmd123 sizin dr ne diyor duruma biz aptamil kullaniyoruz sozde mamalar kilo yapar derler ama grci içmeyince tabi
Oykunil Kkmd123 3. Ay da biberon reddi falan mı oluyor ilgi dışarıya açılınca acaba daha mı çabuk sıkılıyorlar s8zin gelişimi falan nasıl ben bakıyorum benimki aktif geliyo bana ama cok zayıf geliyo gozume
Kkmd123 Oykunil aynennn benimkide kız bennde hareketleri sktif cok iyi ama zayıf gibi cidden ne mama seviyo ne beni napıcaksak böyle
Oykunil Kkmd123 benmde eli ayağı durmuyo diyorum bu kadar harekete bukilo normal presentil tablosunda düşük çıkıyor hesaplamada yapiyroum
Oykunil Kkmd123 kolik birde bu hafta dr goturcez muhtemelen yine aşırı ağlama krizi var dr tetkik yapalım dedi normal degl ya çok çok çok qgliyo
Oykunil Oykunil evde avent biberon vardi 0 6 ay için olan başta oksuruk yapmistu yenidogdugunda bende lansinoh alıp kenara koymuştum iyice az icincr avent i tekrar deneyeyim dedm wuan daha iyi sonuç aldim siz aklıma geldiniz hemen yazaymdedm
Kkmd123 Oykunil cok hareketliler demi prensentel de düşğkler evet canım ya nolcaksa böyle bazı bebekler nası iyi hem anne sütü alıyolar hemde tombiş tombişler üzülüyorum 🥺