Nurcan0605 Merhaba güzel anneler, bebeğim 2 buçuk aylık konak oldu zeytinyağ sürüyorum ama fayda etmedi sizler neler yaptınız deneyimleyen var mıdır?
Reyna Nurcan0605 mustelanın konak kremi var sürüp bekleyin 1 saat sonra ince ve sık uçlu erkek tarakları varya onla tarayın geriye doğru ılık duş aldırın aldırırkende hafif hafif okşayın çıksın
Ebruuuuuuu Ben bebek yağı sürdüm ters taradım banyo yaptırdım 2 seferde geçti sende hala geçmiyorsa Konak için şampuanlar var canım