Ebrudrgt cocoblog1 sezeryan diye herhalde canm ya. Normal dogum da ztn dogum da gıdıyo kanlar bence bizim bitmek bilmiyor tobbe yarabbim bende bitsin diye bekliyorumda☹️
BigBubble Ebrudrgt alakası yok maalesef benim normal doğumdu 😔 Devamında hemen regl başladı bende ama kişiden kişiye değişiyormuş bu
Nislina Ebrudrgt oluyor canım benim de öyleydi hatta benim bide baya siyah gelmeye başlamıştı hatta parça kaldı diye korkmuştum