Kimyageranne1120 Kızım 2 yaşına girecek 3 buçuk ay sonra artık montessori yatağa geçiş yapmak istiyoruz ,internetten alanlar hangi siteden aldınız acaba ? Alanlar memnunmu birde ayaklı mı ayaksızmı daha iyi oluyor kullananlar yorum yaparsa sevinirim
Fenty Kimyageranne1120 Ayaklı almanız daha iyi zaten silecek kadar yükseklik oluyor ayaksız olunca benim için temizlikten ötürü rahat etmezdi. N11.com’dan aldım 2 sene önce kadar iç yatağı hariç 600 TL’di oğlum 4 yaşına girecek hala sorunu yok ve 12 yaşa da kullanabilir. Odası küçük olduğu içinde çatısız almıştım.
Kimyageranne1120 ilosasell sürekli bakıyorum bende kafam çok karıştı nasıl alsam hangi model alsam diye en iyisi kullanıcıların yorumu olucak🙂 bekleyelim bakalım
ilosasell Kimyageranne1120 baktıkça karışıyor Bencede 😂 galiba ayaklı olur çatısız istiyorum ve kapılı olsa güzel olur sanırım
Kimyageranne1120 Fenty ayaksız düşünmemin sebebi bazen babasınıyatırmak istiyor yanına uyuyana kadar ayaklı olursa taşıma açısından sorun olurmu diyorum eşim 82 kg civarı çünkü😂 kız çocukları ve baba tutturmaları var malum 🤦♀️ Yoksa gerçekten ayaklı temizlik için çok rahat olur dediğiniz gibi n11 e hiç bakmadım bi bakıyım bende
Gizemlibirisi Ben marangoza yaptırmayı düşünüyorum. Ayaklı yaptırıcam ama çok yüksek olmayacak. Bir de kapılı istiyorum bakalım nasıl olacak. Bizim marangoz tanıdık. İnternette ki fiyatların dha aşağısında yapacak
Deletedmom5284 Ben marangoza yaptırdım kendi istediğim şekil ve ölçülerle 190×90 cm ayaklı, korkuluk yüksekliğini biraz fazla yaptırdım, kapılı, çatısız, fiyatını unuttum ama ya
aasyaamomm instgramda babycibebe diye bı sayfadan aldım bebiş doğmadan herşeyi tam halde. ambarla eve kadar getirdiler kurulumunu yaptık çok memnunum inanılmaz güzel bişey gören hayran kalıyor