Merhaba güzel anneler nasıl beklerdik doğum yapmayı martta doğum yapcaklar ile konuşurduk HappyMom da 🙈 Şimdi 1 sene geçti bile nasıl geçti hiç anlamadım 🙈 Doğum günü yapcak mısınız neler planladınız bende ailemizle kendi aramızda olsun istedim bahçeli evimizde ama havayı bilmiyorum nasıl olur 🤔