Asiyetr iki doz yaptırdım hiçte pişman değilim. Hiç bi doktor yaptırmayın demez. Size kalmış bu durum derler. Üstelik aksine doktorumuz üstüne basa basa yaptırın dedi. Hemşire arkadaşım ilk çocuğuna yaptırmamış ve çok zor atlatmışlar oğlum bir deri bi kemik kaldı dedi on günde. Kuzenim yaptırmadı ikizleri var bir oğlu 20 gün yattı hastanede. Keşke dememek için yaptırmalısın.