Sevgili anneler bir yaşında kızım var ve anne sütü ek gıda alıyoruz amziriken bı kaç gün önce ısırmaya felan başladı kendi kendime ısırdığı için açıyor diye düşünmeye başlamıştım bugün farkettim ki iki göğsümun uç kısmı ve halka olan taraflar kızarmaya kabarmaya başlamış ateşim yok ama iki gündüz iş güç yapmama rağmen annemdeyim kendimi yorgun hissediyorum sadece emzirdigimde yanma oluyor onun dışında göğsümin her hangi. Bir yerinde şişme yok ateşimde yok massit olan varsa aranızda beni bi aydınlatabilir mi