Pitircikkkp 15 aylık kızım. Daha yeni yeni eline boya kalemleri vermeye başladım. Genelde yakalamaca ve resmen güreş oynuyoruz😂🤦🏻♀️ Onun dışında üst üste dizme, bebeklere mama yedirme, dans(en çok dans), legolarla oynamaya bayılıyo. Bir de top oynamayı ve saklambaç oynamayı çok seviyo. Günün geri kalan kısmında ya teyzeleriyle, dede-anneannesiyle ya da kuzenleriyle vakit geçiriyo sık sık. Parka da gidiyoruz her gün mutlaka. Çok hareketli olduğu için enerjisini mutlaka atması gerek☺️