benasliinda fikrimizi sormuyorsun da biz hemcinsimiz olarak kayıtsız kalamayız. İyi ol isterim. Hayatını ona adayacaksin en verimli zamanların onunla geçecek. Yarın öbür gün yasin ilerlediginde Allah korusun boşanma, ölüm vs bisey olsa. Sıfırdan mi başlayacaksın. Yaş ilerleyince hersey daha zor oluyor. Çocuğunu da kendini de düşün. Bu ne demek böyle çok bencilce ve gurur kırıcı bir istek. Asla da kabul etme. Noterde imza atarsan bi daha dönüşü olmaz. Zorla oldu desen de mahkeme kabul etmez