Elifinannesiiiiiiiiii aayysseee bizde ateş çıkmadı hiç teste de gerek yok dedi doktorumuz. Babamız pozitif brnde de su anlık bir şey yok. Bir ay önce aşı oldum kızımda emiyoronada koruyuculuğu olmustur diye düşünüyorum
aayysseee Elifinannesiiiiiiiiii sizede çok geçmiş olsun bizdede ben pozitifim bizim doktorumuzda teste gerek duymadı ateş çıkarsa calpol verin dedi ateşimiz çıktı bizimde
Egemeninannesi21 1995 hayır süt ve süt ürünlerine alerjiniz varmış ben bunları tuketincede gaz yapıyormuş yeni öğrendim diyete başladım sadece anne sütü alıyor bu arada
Egemeninannesi21 1995 yeni başladık alerji testi yaptırmadan başlama dedi takipli doktorumuz 6 ay 12 günlükken başladık yani daha 10 gün oldu
Adada Egemeninannesi21 tetagil al eczaneden muhakak en doğalı ağzına çay kasigiyla ver sakinleştirir biraz ağrısını bazende her gün olmucak tabi geceleri ilki çay kasigi parol şurup verirsen uyur rahatlar sancısına iyi gelir