Annebebek2904 Bahar11 Değeri 19 olmuştu 2 gün yoğun bakımda yattı şimdi 8.5 e düştü ama hala niye geçmedi diye kan istiyorlar her hafta
Heyoo92 Annebebek2904 Testlerde sorun çıkmamıssa eğer panik yapmayın. Bizim doktorumuz olabilir böyle uzamalar demişti bize. İlk on gün kritik zaten sonrası zamanla atılır vücuttan demişti. İsterseniz başka bir doktora da danışın. Geçiyor zamanla çünkü. Siz emzirmeye devam edin. Yakında bir şeyi kalmaz inşallah 😇
Bahar11 Annebebek2904 bilmiyrm bizmde 16 di 1 gun yogun bakmda 3gnde serviste yattik ama 7 ye dustu 2gn snra kontrole gittik kan verdk hala ayni dusmus yukselme olmz dendi bidaha alinmadi dr degistirn isterseniz
Tomris-Hatun Annebebek2904 valla asla onaylamiyorum tabi ama venim ikizlerimdede yasadik onu en son sekerli su icirdik arkasndanda sade su icirdik devamli ole gecti
Ayseferhatt Benim bebegiminde 2 ayine kadar gözlerinin içi sarıydı doktor uzamış sarılık troide bağlı olabilir dedi bizde beyaz kan verdik troidi cikti 10 aylik oldu hala ilaç kullanıyoruz şuanda değerleri normal sizin beyaz kana baktılarmi
Tomris-Hatun Annebebek2904 isedikce ataxak sariligi cunku valla doktor banada hayir dedi ama yaptim napim yoksa alacajlardi bebegimi 😞
Kelebekelisa Umm_abdullah kan uyuşmazlığı bizde de oldu 4 gündür hastanede yatıyoruz ışık tedavisi başlandı siz hastanede yattınız mı hangi günden sonra hafifledi sarılığı
Umm_abdullah Kelebekelisa bizde yattık 2 gün hastahanede 7 ye düştü çıktıktan sonra 3 gün yine yükselmeye başladı tahlillerde bişey çıkmayınca geçecektir dedi doktor bi 15 gündür geçiyor yavaş yavaş şimdi üç buçuk aylığız
Annebebek2904 Kelebekelisa Bizde kan uyuşmazlığı yok biz 2 gün yattık yoğun bakımda 3 gün öğlen çıktık
ikiKudurukAnnesi Annebebek2904 benim kızımında uzun sürmüştü ama her hafta kan vermek dogru degil bence bir test var neden uzadı diye troid lere enzimlere falan bakıyorlar eger onlarda sorun yoksa zaten hiç gerek yok tahlile falan bir daha