Beken bizimde var canim daha birkax gun once tekrar gittik doktora. Doktorun soyledigi zaman zsman cikar zaman zaman kaybolur 2-3 yasinda tamamej gecer dedi. Ben her gun yikiyordum oglumu artik haftada 2-3 yika dedi. Ve mutlaka her gun nemlendirici sür dedi. Mustela yada la poshe kremlerinden onerdi. Ayrica egzama olan yere sürmem icin fucicort yazdi 10 gun kullan gecirir dedi. Sonra ciktikca ayni kremi sür dedi.