Kızlar iki aylık oğlum var gögsümğ em fazla 5 6 kez çekip bırakıyor gaz sancısı sanırım ama hep böyle ıkınıyor kızarıyor yada gögsümğ yine 5 6 kes emip hemen utkuya dalıyor uyandıramıyorum herşey yapıyorum uykulu olsada emmiyor bende sağıyorum biberonla veriyorum ara ara onuda çok iştahli içmiyoe 60 cc yarm saatte zorla içirebiliyrm doğrumu yapıyorum ne yapmam lazım bilmiyourm 5 6 kez emdiği onu doyurur mı 15 dk 15 dk emmesi lazm deniyoe ama ben bi gögsümde 5 dakka tutarsam ne mutlu