Net olarak 6. Ayında başladı birisi istetiyince bana dönüp sarılıyo şuan 8 aylık olacak.beni görünce bana gelmek için aglıyo.insan çok mutlu oluyo gururlanıyo tabii ama bazen gerçekten çok zor oluyo biraz annemde kayınvalidem de hattaaa babasında dursa da yemek yesem yada bi işimi halletsem diyosun ama yine de herşeye deger😍