Kızlar merhaba.
Ya ben nerde yanlış yapıyorum lütfen bana yol gösterin. 19 aylık oğlum asla yemek yemiyor anca yayla çorbası yoğurtlu ürünler vs. Ama yemekli birşey verdiğim zaman hemen tükürüyor. Bende aç kalmaması için hep meyve ve sebzeyle destekliyorum elinde sürekli meyve veya sebzeyle geziyor yada mama içiyor yemeğe gelince yemiyor. Oldukça da kilo verdi. Sanırım sürekli eline birşey vermekle yanlış yapıyorum. Lütfen bana bi akıl verin ya