Canım anne bir Otizmli bebegi olan annenin sesi olurmusun?
Oğlum 3 yaş 4 aylık . 15 ayından otizmle savaş halindeyiz ve kazanmak üzerindeyiz. Haftalık 18 20 saatlik özel dersler alıyoruz ve çok şükür konuşma becerimiz bile gelmeye başladı. Tek sorunumuz özel eğitimci hocamızında onayı ile Kaynaşdırma grubuna gitmesi gerekmesidir. Yerleşim yerimiz Tekirdağ Çerkezköy. Ve buradaki özel kreşler in oyun grublarına ihtiyacımız. Var. Fakat gitdigimiz hiç bir anaokulu bizi kabul etmiyor .Ya kontenjanımız dolu ,veya Otizmli çocukla çalışmıyoruz diye geri çevire biliyorlar. Ve buna neden olarak orada bulunan ailelerin bunu istemesi çocugunu farklı etkileyecegini düşünmelerini gösteriyorlar. Bizim çocuklar ın egitim ve arkadaş edinme hakların ellerinden alıyorlar. Ve bunu yaşayan binlerce aile var. Bizim sesimize ses olun istiyoruz. Eger çocugunuzun anaokuku ve kreşinde özel bir çocuk yoksa bunu sorgulayın neden yok diye . Ve buna asla karşı koymayın. Çocuklarımızın ihtiyacı var sosyalleşmeye onlardan bişeyler öğrenmeye . Düşünsenize sizin çocugunuzu taklit ediyor onun gibi konuşmak haraket etmek resim çizmek istiyor ve bunu sizin çocugunuzdan öğreniyor. … otizmin bu kadar yaygınlaşdığı bir dönemde onlara yüz çevirmek yarın ne olacagı belli olmazken tüm kapıları yüzlerine kapatmak…. ne kadarda acımasızca. . Otizmin ilacı yok evet ama sevgi her derdin dermanıdır. Ve onların sevgiye ihtiyaçları var…..