Tecrübeli annelerim henüz çok yeni doğum yaptım 4 günlük farkındayım erken henüz ama merak ediyorum 😅 hamilelik boyunca 9kg aldım toplam 52 ile hamile kaldım 61 ile doğuma girdim. Fakat göbeğim sanki içerde bir bebek daha var gibi hiç inmedi😂 ne zaman inecek ? Doktorum 15 gün sonra korse tak dedi. Birde çok ödem var vücudumda doktor normal ödem olcak dedi ama rahatsız etmeye başladı artık kaç güne geçiyor? Cevap verirseniz çok sevinirim 😇