nidas_mom https://imgyukle.com/i/ErX04U hanımlar kızım ek gıdaya başladığı için organik zeytinyağı aradık. Eşim avm de çalışıyor avm ye haftanın belli günü köylüler geliyor kendi organik ürünlerini getiriyorlar köylerinden peynirinden salçasına yağına herşey var. Ben pek anlamam tadı güzel ama sabah baktım böyle dibine tortu çökmüş normal mi organik el yapımı olması ile mi ilgili acaba anlayan var mı organik zeytin yağı nasıl olur nasıl anlaşılır?
SeninAnnenBirMelektiYavrm nidas_mom ful organik zeytinyağı yiyoruz ve üretiyoruz benim alanim 😄 eşim zeytinyağ fabrikasında çalışıyor. Dibine posasının çökmesi gayet normal taze olduğunu gösterir. Aldığınız yağ kaç asit yada kaç dizem?
Buketpoyraz nidas_mom bir bardak buzdolabina koyun , eğer koyulaşıp püre haline geliyorsa o hakikidir
Pelinzade Bizde aldık dibi tortu çöktü normal herhalde fabrikadan almıştık ama hepsi oluyor bence en sonunu süzerek kullanabilirsiniz
nidas_mom SeninAnnenBirMelektiYavrm Ay müthiş soru hiç sormadık ki köylülerden aldık dediğim gibi böyle bir soru sormakta hiç gelemezdi aklımıza 😊
SeninAnnenBirMelektiYavrm nidas_mom sor cnm iyi yağ 8 dizemdir en fazla 1 asit olmalıdır. 2 3 asitse pek iyi olduğu anlamına gelmez
1balkizannesi nidas_mom donmuş olabilir cnm bizde tanıdığımız bir köylüden alıyoruz 🤷 güvenli ve temiz oluyor hazırı almıyoruz
Asl90 nidas_mom çökme normal ama asit değeri önemli olan onu öğrenin ne kadar az asit o kadar iyi demek özellikle bebek için asidi az olması lazım.