Bebeğim 8ay 13 günlük çoklu besin alerjisi var ve gündüzleri ne vericeğimi şaşırmış durumdayım aç kalıp doymadığı içinde geceleri beslenmesini arttırıyo yarım saate bir kalkıyo ve mamayla besleniyoruz biberonu vermezsem tekrar uykuya geçmiyo çığlık çığlığa ağlıyo geceleri 260ml tüketirken şuan 520ml yani iki biberon hatta bazen daha fazla tüketiyo hem maddi hem manevi olarak üzülüyorum gece beslendiği için çok kilo alıyo ve boyu uzamıyo uykuyu doğduğundan beri sevmiyo gecede kaç kez kalkıyorum bilmiyorum