merveyyoruuk Kızlar eşimin kotlarını ters çevirip atıyorum. Ona rağmen pantolonların yüzünde çizgiler oluşuyor kesinlikle gitmiyor ütü izi gibi. Toz deterjanla yıkıyorum o yüzden mi acaba. Sıvı mı kullanmam gerekli koyular için ? Sizlerde’de oluyor mu 🤦🏻♀️
merveyyoruuk esraeerdogann Yaaaa bir de fazla koyuyorum ben deterjanı sıvı alıp deneyeyim çok teşekkür ederim pantolonlar mahvoluyor hepp 🙏🏻
esraeerdogann merveyyoruuk evett biliyorum perwoll siyahlar için olanı kullanın hiçbişey olmuyor renkleri bile solmuyor memnunum ben çok
birbebek_annesi Hep sıvı deterjan kullanıyorum. Çamaşırlarıma hiç zarar vermiyor. Kalıntı da bırakmıyor. Sadece beyazlar için kullanıyorum toz deterjanı