Ndrg-12 Anatomik olarak bazı kadınların ne yaparsa yapsınlar sütü bir noktaya kadar artıp orada kalıyor. Ergenlikte hormonal dengesizlikler yaşanmışsa mesela, memelerde yeterince süt kanalı oluşmuyormuş. Aşırı ağırılı, kanamalı adetler, geciken ya da erken gelen regl, polikistik over, endometriosis gibi bir sürü hormonal dengesizlik olabiliyor ergenlikte. Genetik olarak yeterli süt kananlı gelişmeyen kadınlar da var.
Ben de aynı durumdayım, her şeyi denedim artmadı ama bebeğim 4.5 aylık hala anne sütü alıyor. Mama verirsen sütün kesilir dediler ama düzenli emzirip mama verince kesilmiyor.